2014. május 16., péntek

Fitbalance

Idén (május 11-én) először jártam kint a Fitbalance-on, amely Magyarország legnagyobb fitnesz-rendezvénye és expója, a budapesti Papp László Sportarénában.
A jegyet elővételben sikerült megszereznem, így 3490 Ft volt, a helyszínen közel 5000-ért lehetett megvenni. Nem olcsó, de ezért  a pénzért egész nap annyi órán vehetsz részt, amennyin csak akarsz, kipróbálhatsz mindenféle edzést, meghallgathatsz prezentációkat, megkóstolhatsz finomságokat.
Én 11 és 12 között érkeztem, először megkerestem a kangoo-s barátnőmet, körbejártuk a standokat (a zumba shop-ot sem hagyhattam ki), majd felmentünk egy külön terembe, ahol speciális zumba órákon (step, sentao, toning) vehettünk részt. Persze ha már eljöttem erre a rendezvényre, nem csak zumbázni akartam, így részt vettem a nagyszínpadnál a DeepWork-ön, majd később Tatarek Rezső Ironbox óráján is (húú, ez nagyon jó volt!)
Kép: a lelátóról - itt éppen pangás volt, mert egyébként telve volt a küzdőtér!
Aki elfárad, leülhet a lelátókra, ihat vizet a kihelyezett vízautomatákból, de persze büfé is van.
Ami talán picit hiányosság, hogy nincs normális öltöző (mindenki a wc-ben öltözik), és kénytelen vagy egész nap a táskáddal mászkálni, és óra közben magad mellé helyezni (ez főleg a nagyszínpados óránál macerás). Mondjuk van ruhatár is, tehát a nagy sporttáskád oda le tudod adni. Mi különben ezt úgy oldottuk meg, hogy övtáskával mászkáltuk, abban volt pénz, zsepi (+víz + törülköző a kezünkben). Illetve vannak olyan órák, ahol ha nem árt, ha van nálad polifoam - tehát elvileg azt is hurcolhatod magaddal.
Egész nap rengetegen voltak különben, a standoknál is nyomorgás volt már délután.
De különben nagyon tetszett ez a rendezvény, jó volt látni, mennyi fitt és egészséges ember van. :)

Hivatalos honlap: http://fitbalance.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése