2011. június 18., szombat

Vituki uszoda

Most, hogy itt a nyár, elhatároztam, hogy igenis el fogok járni úszni, sportolni. A Vituki Sportcentrumra esett a választás, mivel korábban jártam már ott, és a munkahelyemtől 5 percre van.
Pici uszoda, csendes környezetben, összvissz egy kültéri medencével.
Első alkalommal vettem a bátorságot, és részt vettem egy aquafitness órán, mert hogy ilyen is van itt ám! Jól esett :)
Az árak nem vészesek, napijegy 1450 Ft, kedvezményes nap a hétfő, akkor egész nap 990 Ft-ért lehet belépni. Az aquafitness órajegye is 1450 Ft-ba kerül, de lehet bérletet is vásárolni.
Egyetlen dologban hibádzik csak az uszoda: iszonyú lepukkantak a mosdók és a zuhanyzók :( Kár, mert amúgy klassz kis hely. Teniszpálya is van, meg elvileg mindenféle szolgáltatás (szauna, szolárium stb.)
A sportcentrum picit eldugott helyen található, a legegyszerűbb a Müpa háta mögött a HÉV mellett lesétálni a Duna parton.

Részletek (árak, nyitva tartás, szolgáltatások, megközelítés): 
 http://www.sportcelpont.hu
 ***
Frissítve (2012 júni): az árak megváltoztak, és új honlapjuk is van, íme:
http://www.sportnegyed.hu/index.php

2 megjegyzés:

  1. Juj ez a kép előhozta a gyerekkoromat!!
    Sokat fürödtem itt mert itt dolgozott a nagynéném és a nagybátyám!!
    Imádtam ide járni!!Köszi az infót és a képet!!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg? De jóóó!!! Megértem h szeretted, nyugis kis hely. Most gyakrabban fogok járni, elhatároztam :)

    VálaszTörlés