2012. március 13., kedd

Zumba

A hétvégén kipróbáltam a zumbát :) Mert jön a tavasz, mert mozogni kell, mert iskolásként évekig jártam jazzbalettra, majd később munka mellett konditornára, aerobicra, és nagyon-nagyon hiányzik a rendszeres testmozgás! A zumbára esett a választás, amelyre egy kedves barátnőm rángatott el - köszönet neki érte! Nekem nagyon tetszett az óra, a koreográfiák közt sem volt mindegyik olyan bonyolult, mint amire számítottam, szóval szerencsére nem bénáztam és nem éreztem cikinek, és végig is bírtam csinálni a 60 percet :)
Tudom, hogy sokan divatnak tartják, ha valaki zumbázni jár, de nekem tényleg "bejött", mert kicsit ugrálós is, kicsit táncolós is, klassz zenére - kell ennél több?
Budapesten és vidéken is sok helyen van zumba, én a Podmaniczky-Eötvös sarkán lévő klubban voltam tegnap, de vannak órák a 4-6-os villamos vonalán is, egy pár linket most mellékelek nektek:
Illetve, ITT tudtok rákeresni az egyes településekre.
A zumba történetéről pedig ITT olvashattok.

Kép: a dance4fun honlapjáról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése