2012. november 25., vasárnap

Karácsony előtt 2012

Nem nagyon járunk mostanában sehova, leszámítva szokásos városligetezésünket-játszóterezésünket, de azért így Karácsony és Advent előtt egy kicsit körülnéztem a környékünkön, hová érdemes ellátogatni.
Az első ilyen program, ami megtetszett, az az Advent a Vajdahunyad Várában programsorozat, amely december 2. és 23. között kerül megrendezésre. Lesz sok színes program és kézműves foglalkozás, családokat, kicsiket és nagyokat is szeretettel várnak!
A részletes programot a Századok Öröksége facebook-os oldalán találtam meg, íme:
Egyik hétvégén szerintem mi is kinézünk.

Ha már Vajdahunyad Vára, meg kell említenem, hogy végre megnyílt a Városligeti Műjégpálya! Bár az idén még sajnos nem voltam korcsolyázni, de ez is tervbe van véve! Tavaly egyébként kint voltunk kislányommal (ő életében először) , erről ITT írtam.
A Műjégről minden fontos infó pedig honlapukon olvasható http://mujegpalya.hu/
Már több mit egy hete látogatható a Vörösmary téri karácsonyi vásár, ahol múlt hétvégén mi is körbenéztünk, és egy kis dióbél babát és egy cica formájú mézgyertyát is beszereztünk kislányom nagy örömére. Az ételek árairól inkább nem írok (külföldieknek van kitalálva), de azért a kakaós kürtős kalácsot nem hagyhattuk ki!
(A vásárról tavaly ITT írtam).

Hirtelenjében ez a három program és helyszín jutott az eszembe, persze sok helyen van mindenféle rendezvény, családi program, sőt, a vendegvaro.hu oldala több magyarországi város adventi programkínálatát is bemutatja.

Könyves blogom karácsonyi nyereményjátékáról pedig ITT olvashattok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése