2012. november 3., szombat

A következő három nap (film)

Mostanában sajnos ritkán jutok odáig, hogy végignézzek egy teljes filmet, pláne egy 2 órásat, de most sikerült. A film címe A következő három nap, és nagyon tetszett, így bátran ajánlom mindenki figyelmébe! 
Izgalmas volt nagyon, talán a közepe fele éreztem úgy, hogy egy kicsit "leült", de egy percet nem unatkoztam alatta (magyarul nem neteztem, maszkáltam, pakoltam - néha ezt szoktam az unalmasabb részek alatt).

A történet alapja, hogy a főszereplő hölgyet (Lara) főnöke meggyilkolásával vádolják, és egyik reggel férje és kisfia szeme láttára erőszakkal elviszik. Azt, hogy utána mi történik, nem tudjuk meg. A történet ugyanis ott folytatódik, hogy Lara már börtönben ül, több tárgyaláson is túl van és egyértelműen bűnös. John, a férj azonban ezt nem hagyja annyiban! Iszonyú makacsul a fejébe veszi, hogy kiszabadítja! Szökési tervet készít, és semmitől sem riad vissza! Néha kicsit át is esik a ló túloldalára, dehát a cél érdekében mindent. Még úgy is, hogy a saját életét és szabadságát is kockáztatja, és a bűnözéstől (akár emberöléstől) sem riad vissza. Pedig néha nagyon reménytelennek tűnik a dolog, többször majdnem lebukik.
Vajon sikerül kiszöktetnie a feleségét? És milyen áron? És mi lesz a gyerekükkel? Te, ha szülő lennél, elhagynád a gyerekedet, csak hogy szabad legyél? A kisfiú viselkedésen különben jól látszik, mennyire megviselte, hogy az anyját "elvették tőle" (ld. nem ad puszit, nem beszél vele). Különben aranyos volt, már amikor szerepelt. A film utolsó fél órája a legizgalmasabb! Többet sajnos nem árulhatok el...

Főszereplők: Russel Crowe (John) és Elizabeth Banks (Lara).
További részletek a port.hu-n.
Kép: a film plakátja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése