2011. július 8., péntek

Hugó, a víziló

Már régóta szerettem volna írni erről a bájos kis mesefilmről, ami kislányom nagy kedvence! Persze korából adódóan, elsősorban a zenés részek miatt, ill. mikor bújócskázik a víziló, azt szereti.
Emlékszem, gyerekkoromban balatoni nyaralásunk során láttam először az almádi moziban, és drukkoltam a vízilónak, a gyereknek, hogy győzzön a jó, és a gonosz megkapja méltó büntetését. Mert igen, ez egy klasszikus mese, csak úgy mint a többi régi magyar rajzfilm. A helyszín Afrika. A történet pedig röviden annyi, hogy vízilovakat telepítenek egy kikötőbe, hogy elüldözzék a cápákat, majd, miután elüldözték őket, feleslegessé válnak, és meg akarnak szabadulni tőlük. Na jó, tudom, nem egy vidám történet, szomorkodtam én is gyerekként, hogy vajon mi lesz szegény kis rózsaszín vízilóval :( Ugyanis csak ő, Hugó marad, aki a gyerekek nagy barátja lesz. Persze ez nem ilyen egyszerű, amíg vannak ellenségek. Mint minden mesében. De természetesen győz az igazság..
Végezetül pedig. "Bár kissé molett és pocakos, ám mégis oly bájos, aranyos, nagyon-nagyon szeretem a vízi pacit.." :)
A Youtoube-on egyébként meg lehet hallgatni a főcímdalt, ill. részletekben meg is lehet nézni a filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése